Besokare

fredag 13 juni 2008

Fredag 13e

Idag är en spännande dag. Dels är det prick 11 månader sedan jag träffade Henke första gången. Sen är det min sista dag som Upplands-bo. Sen är det precis så att det inte har hunnit gå en månad sedan jag sist skrev. Och sen är det ju faktiskt den berömda Fredag den 13e! Så jaa.. Vet inte vad jag ska skriva just nu. Dagen har inneburit ett känslomässigt kaos som jag inte trodde att jag kunde känna längre. Livsviljan försvann och jag orkade inte med någonting. Känns hemskt att känna så och allt jag tänkte var att de bara vore för allas bästa om jag försvann. Inte kul!

Men hursom. Svårt att skriva just nu, imorgon går ju som sagt flyttlasset. Känns bara skrämmande just nu, så jag hoppas det blir bättre imorgon.

Orkar inte skriva men ha det så bra alla och kommentera!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håll i dig och tappa inte livsviljan!
Jag behöver dig. Flytten kommer gå superbra, och som du önskade blev det ju regn idag så du slipper en glödhet bil! Hör av dig så fort du har tid och lust. Älskar dig! <3