Besokare

måndag 16 juni 2008

Måndag - Karlskronabo

Sådär ja. Nu sitter jag här, och bor i Karlskrona. Dock tror jag inte att jag är så medveten om det ännu eftersom jag har hållt mig förbannat lugn dom senaste dagarna om man bortser från känslostormen i Fredags. Känns nästan läskigt att jag har hållt mig såhär lugn och Henke påpekade igår att han också är lite förvånad.

Men jaa.. det är svårt att veta vad jag ska skriva. Har inte gjort så mycket känns det som. Idag är ju första vardagen här liksom. Men var iallafall duktig och gav mig ut och cyklade när jag vaknade även om jag hade träningsvärk i låren från igår när Henke och jag cyklade fram och tillbaka till Lyckeby, det blev lite mer än en mil totalt då. Men annars har jag inte gjort någonting. Eller jag har skickat ansökan om att få bli blodgivare faktiskt. Det är jag lite stolt över även om jag inte är helt säker på att det kommer att gå eftersom jag inte blir allt för glad när jag ser massa blod sådär. Men vill ju iallafall försöka!

Borde egentligen inte sitta här nu, har faktiskt massor att plocka upp ur lådor och fixa. Men jag ska komma igång med det sen. Behöver få skriva av mig lite ibland. Hade egentligen tänkt att ladda upp bilder från studenten också men jag vettefan hur man gör det på Henkes dator så jag får vänta tills han kommer hem. Jag längtar tills nästa vecka då jag får min nya. Det blir najsigt.

Mjaja. Nu ska jag vara duktig tror jag. Ska försöka börja uppdatera oftare nu när jag ändå inte har något att göra på dagarna så länge jag är arbetslös.

Kram

Inga kommentarer: