Besokare

söndag 31 augusti 2008

Bakis och jobb

Maha. Söndag. Var skapligt bakfull när jag vaknade imorse vilket var mindre kul. Ännu mindre kul när jag insåg att jag skulle gå och prata jobb klockan två. Blä. Men Henke och Emil som båda också var bakis men inte lika illa däran som mig åkte och köpte pizza. Så jag fick väl i mig ca två tuggor innan jag låg och lekte munfontän över toaletten. Efter det mådde jag mycket bättre och klarade av att vara trevlig. Så nu är det bestämt att jag ska jobba två timmar på torsdag och en och en halv timme nästa måndag. WOHO!

Förövrigt så var anledningen till att jag var bakis att jag, Henke och Emil var ute och drack igår. Det blev väl 5 öl eller någonting och när jag tänker efter så minns jag lite vagt en tequilia också. Fyfan. Nu får det dröja innan jag blir så full igen. Var väl inte meningen att det skulle bli så igår heller visserligen men jag vet inte vart det slog fel.

Aja. Nu ska jag snart börja förbereda mig för att göra kycklingpaj. Ska bli spännande att se hur det går. Haha. Henke får provsmaka innan mig så jag får se om han överlever.

Adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

vart ska du jobba?

svar: haha... ja, jag gillar mina drömmar ibland :p men när det handlar om otrohet/början till otrohet blir det bara jobbigt. mår illa i drömmer och när jag vaknar. hela dagen är förstörd... Jag minns fortfarande drömmer glasklart :/ Jag har inte sett honom idag i alla fall :p Jag kommer ju vara generad i en evighet även om han inget vet!