Besokare

fredag 8 augusti 2008

Fredag

Fredagfredagfredag. Kräftor ikväll och vara lat resten av helgen. Woho. Visserligen kommer jag antagligen tröttna på att inte göra någonting väldigt snabbt så jättelat lär jag knappast bli.

Hittade nyss en massa bilder ifrån studenten, det var rätt festligt att se.

Jag är sjukt trött just nu har sovit dåligt både inatt och natten till igår. Det är jobbigt men samtidigt så har ju jag haft problem med sömn i 5 år nu så jag är väl rätt van vid det här laget.

Köket är otroligt nog fortfarande rent, jag är så stolt. Fast sen börjar ju resten av lägenheten se allt värre ut också. Det suger. Skulle Henke och jag få gäster, vilket jag dock tvivlar på, så får vi väl se till att dom sitter i köket hela tiden.

Aja. Inget viktigt som hänt som vanligt. Nu ska jag sova sen ska jag plugga. Party.

Hah

Inga kommentarer: