Besokare

onsdag 27 augusti 2008

Onsdag

Blablabla nu är det onsdag. Vilket betyder att halva veckan typ har gått. Woho
Jag hatar att skriva CV. Känns så falskt. Försöka komma på en massa positiva grejer om sig själv. Jag är inte så bra på att komma på positiva saker om mig själv. Blää

Jag vill shoppa. Kläder, skor och allt sånt jag anser mig ha brist på. Fast i själva verket har jag alldeles för mycket av skiten.

Imorgon kommer Yvonne och Elin hit på middag eftersom det inte blev något för två veckor sen. Ska försöka få upp vår nya gardinstång tills dess men jag vette fan hur det ska gå till. Vi har skapligt högt i tak här och varken Henke eller jag är ju direkt några jättar. Får väl försöka stå på någon av de trasiga stolarna. Usch vad mycket nytt som behövs köpas.

Har förövrigt läst en skapligt underlig bok de senaste dagarna. Smultronbett heter den. Mamma borde läsa den. Tror hon skulle kunna tycka den var bra. Fast jag vet inte.

Nu ska jag se klart på That 70:s show.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lill lördag! :D CV är hemskt! Saknar dig och du är bra!

Kickelina sa...

Tack för boktipset, jag ska kolla på bibblan. Hoppas ni fått upp gardinstången. Kram mammsen