Besokare

söndag 24 augusti 2008

Söndag

Yes, jag lever. Är dessutom tillbaka i Karlskrona efter en trevlig vecka hos föräldrarna. Får se när jag kommer upp nästa gång, känns som att jag inte träffade hälften av dom jag ville träffa. Tradigt.
Pappa körde ner mig i fredags, i riktigt Psycho-regn. Alltså så som det regnar i filmen regnade det när vi åkte.. Jag fick dessutom övningsköra mellan Västervik och Kalmar, fan vad jobbigt det var när det regnade. Jag har fått en helt annan respekt för bilförare sen jag själv började övningsköra.

Träffade min Lisa i torsdags också, det var grymt kul att se henne igen. Nästa vecka flyttar hon ju till Sundsvall så jag har ingen aning om hur lång tid det kommer ta innan jag får se henne igen. Blä.

Mjaja, nu ska jag inte skriva mer för Henke och jag ska se Star Wars episod 2/5. (Den nyare tvåan men om man räknar ordningen dom kom i blir det nummer 5)

HAH!

Inga kommentarer: