Besokare

fredag 29 augusti 2008

Jahaja

Inte ont i nacken längre men har satans ont i högra delen av mitt ansikte efter att jag fått Henkes dator slängd i mitt ansikte igår kväll. Kvinnomisshandel? Nej, han tappade den och jag tar på mig en del av skulden själv. Jösses..Hah

Är äckligt slö idag, vet inte varför. Vill hitta på något ikväll men vet inte vad. Kanske kan övertala Henke till att gå på bio. Vill ju se både den nya Arn-filmen och The dark knight. Fast frågan är om man ska vänta med Batman tills efter helgen eftersom dom sänder två batmanfilmer imorgon..eller om det var på söndag. Jaja. Det är inte viktigt. Visserligen är inte mycket av det jag skriver viktigt men samtidigt så tvingar jag ju inte heller någon till att läsa min blogg heller. Sådeså!

Härligt.. kom precis på att jag har sagt att jag ska göra kycklingpaj ikväll. Men det orkar jag inte. Blä! Jag vill ha ett jävla jobb nu så jag får något att göra.

Aja, nu ska jag maila min kontaktperson på skolan för att skryta med att jag faktiskt har pluggat i veckan.

Herrå

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också varit fruktansvärt seg idag! Gick upp runt halv 12, men gick och lade mig igen sen och låg där i 1,5 timme.... Men jag har ätit mat och jag har skrivit ett blogg-inlägg!
Men jag borde diska, plocka saker ut kartonger och läsa böcker... :/

Batman var jättebra, så det är värd att se.

Vad är det för fel på matrix ;)