Besokare

onsdag 6 augusti 2008

Onsdag

Blä. Tvättdag idag. Inte kul men tyvär något som måste göras. Man borde bli rik så att man kunde köpa nya kläder hela tiden istället. Fast det skulle bli tradigt de med antar jag. Aja.

Jag är nästan på bra humör idag jämfört med igår. Förhoppningsvis håller det i sig också så att Henke har en trevligare flickvän ikväll jämfört med igår. Fast fördelen med att jag var så förbannad igår är ju att jag fick vårt sjukt snuskiga kök städat. Nu är det bara på att hoppas att resten av lägenheten blir ordentligt städad snart så man börjar trivas.

Jag vill ha ett jobb

Jag måste börja fixa mina skolgrejer som jag har kvar. Fast det är ju svårt så länge jag inte har något skrivprogram på datorn. Blä.

Jag ska få äta kräftor på Fredag. Det gör mig lycklig. Dessutom är det de enda planerade jag har att se fram emot den här veckan. Visserligen har jag planerat att gå och skälla ut dom på arbetsförmedlingen också men det har jag inte någon särskild dag till. Fast borde göra det imorgon.

Jaja.

Dags att tvätta

1 kommentar:

Kickelina sa...

Har du varit till arbetsförmedlingen än? Visst är det skönt med rent kök. Kram mamma