Besokare

tisdag 12 augusti 2008

Tisdag

Blablabla tråkigt! Har ingenting att göra (som vanligt) men ändå massor att göra. Borde skriva inköpslista, diska, plocka undan i sovrummet m.m.
Nu är jag iallafall tvungen till att städa eftersom vi har bjudit över Henkes mamma och syster på middag på torsdag. Så min gissning är att jag kommer tokstäda på torsdag eftermiddag och skrika på Henke när han kommer hem. Ljuva samboliv.

Maha. Henke och jag ska åka och handla ikväll på Maxi. Var inne på min Ica-sida igår och såg att jag/vi har handlat för 11000 kr på Ica i år. Min gissning är att 2-3000 av den summan har jag handlat själv för och resten med Henke. Antagligen är en sisådär 1500 av dom pengarna lagda på Henkes Cola-light behov. Gulligt.

Om en vecka är jag ute på landet igen! Fjärdhundra! Ska nog följa med syster till skolan varje dag så hon uppskattar att jag inte bor hemma längre. Fast antagligen är hon lycklig över det redan nu ändå.

Nej nu ska jag ut och posta dvd-skiva till Lisa.

Bajbaj

Inga kommentarer: