Besokare

lördag 6 juni 2009

Lördag

Fick inte vara ensam hemma till längre än igår. Henke klarar helt enkelt inte av att vara utan mig så han struntade i In Flames och övriga Sweden Rock och kom hem till mig.

Nejdå. Han kände sig sjuk och föredrog att sova i en varm säng istället för ett tält med 4plusgrader. Stackaren. Inte kul att behöva åka hem när dom hade så kul där. Bra band missar han också.

Annars jobbade jag igår. Sålde rätt bra och lyckades sälja en hel del till folk som inte skulle köpt annars. En kille köpte både bröd och sill och sa typ "nu lyckades du bra". Känns bra att höra sånt när det inte direkt är drömjobbet att stå sådär. Iallafall inte med sill. Får se vad det blir nästa gång. Frös dock som in i helvete (hehe, dålig mening) mot slutet. Inte kul att stå i kylen sådär. Hade knappt någon röst till och från men jag överlevde ändå.

Idag har vi lallat runt på stan litegrann. Käkat sconesWaynes och pratat med politiker. Kommit på att det är imorgon man ska rösta och inte på måndag. Bravo Matilda. Hade varit mysigt om jag gått och försökt rösta på måndag och insett att det var lite för sent.

Ikväll blir det fotboll. Hade ju planer att hämta mat från Montmartre men det lär ju inte bli så nu när Henke är hemma. Besvärliga karl. Man får se vad som händer. Nu har jag pratat klart om ingenting och kan lägga till som slutkläm att jag avundas Lisa som är i/är på väg till New York just nu.

Adios!

1 kommentar:

Lisa sa...

frös dock som in i helvete <3