Besokare

måndag 1 juni 2009

Måndag

Knepig dag. Varm dag.

Min kontaktperson på Caliptus ringde imorse och frågade om jag ville jobba på Coop på fredag. Gjorde mig förvirrad eftersom jag redan är inbokad för jobb på City Gross och när hon upptäckte det så skrattade vi lite och jag känner mig lugn att hon inte är sur för att jag blev sjuk förra veckan. Skönt det. Sen frågade hon om jag ville jobba nästa fredag vilket gjorde mig lycklig ända tills jag insåg att jag är uppe hos föräldrarna då. Typiskt. Hoppas det kommer fler jobb snart.

Satt och ringde runt för att bekräfta att allt är okej tills fredag och det är det inte. Enda riktiga jag fick tag på var säljaren på Abba. Han var glad och trevlig. Sen hade jag inte numret till säljaren på Wasa och min kontaktperson på City Gross är tydligen på semester på Rhodos eller något sånt. Så på City Gross fick jag ringa x antal olika avdelningar innan jag kom någorlunda rätt och då påstod han att han inte visste något om att Wasaprodukter skulle demas på fredag. Strulstrul. Jag har ringt Caliptus och dom skulle ringa runt lite idag för att sen höra av sig till mig. Jag har inte hört något mer av dom. Hoppas dom ringer imorgon bitti, annars får jag själv ringa. Fan vilken äcklig mobilräkning jag lär få pga allt detta.

Kom iallafall inte iväg till gymmet idag då eftersom allt telefonstrul. Tar det imorgon. Har iallafall suttit på balkongen och njutit av solen och läst ut Glöm att ni har en dotter. Bra bok. Jag är nästan rädd för att åka till Thailand och göra något fel och sluta på Lard Yao eller Bangok Hilton eller vad det nu heter.

Nästa vecka är det Crüe Fest, nu är jag taggad. Och nervös som ett as

Sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, jag jobbar också åt Caliptus men i Gävle. Jag fick samma uppdrag som du, Wasabröd och Abbas sill. Är du med i tävlingen om Tickets resor? Gick det bra med din försäljningen den dagen?
Ha det så bra,
Patricia
www.nogg.se/patriciaruizruizcaro

Anonym sa...

Jag glömde föreslåg en sak. Använd voip discount som är gratis när man ska ringa inom sverige. Det är inte roligt att ringa som måna personer för att koordinera en demo... Voip fungerar jätte bra för mig.

Patricia