Besokare

lördag 20 juni 2009

Lördag

Att gå på Arvikafestivalen eller inte. Det är frågan.

I torsdags var det lövmarknad. Sprang runt med mamma o pappa där i någon timme innan dom åkte hem. Har varit bra och kul att ha dom här i några dagar. Dom har fixat vår taklampa i sovrummet, persiennerna i vardagsrummet och så har dom lärt mig att göra porterstek. Bra med föräldrar ibland alltså. Fast dom är bra att ha mest hela tiden egentligen. Är glad för att jag inte är en av alla dessa ungdomar som bara har problem med föräldrarna. Jaja
När Henke kom hem i torsdags lallade vi runt på lövmarknaden också, köpte remmar och gamla Kalle-tidningar och en Crüe-tröja. Livsviktiga saker alltså.

Igår var det midsommar och det firade vi inte alls. Hah. Kollade på tv och film och käkade ryggbiff med färskpotatis till middag. Inte så midsommaraktigt alltså. Inte mig emot. Hade kanske varit kul att vara med kompisar men det är ju svårt när dom är så långt bort. På måndag kommer Magga iallafall och det gör mig glad. Då får jag någon att vara social med. Wiho

Idag har varit slödag numero uno. Spelat tvspel och kollat på tv. Just nu är det Rocky. Så imorgon får jag väl se till att vara lite effektivare och städa inför det att Magga kommer. Sen gå till gymmet också. Tror det har öppet. Hoppas på det.

Jaja, dags att fortsätta se på Rocky. Eller något.

1 kommentar:

karin sa...

Om du köper kalle-tidningar så borde dom ju inte vara gamla för dig, eftersom du aldrig har läst dom.