Besokare

måndag 22 juni 2009

Onödigt inlägg men snart kommer Magga!

Idag kommer Magga och innan dess ska jag helst ha hunnit med att
  • Ringa och bekräfta att allt är ok inför jobb på fredag
  • Fixa klart den jävla sidan på AF:s hemsida
  • Söka jobb
  • Skriva ner lista med förslag på praktikplatser
  • Springa ner till AF och lämna lista med förslag på praktikplatser
  • Diska
  • Dammsuga
  • Bädda om i gästrummet
  • Få ångest när jag inte kommer hinna göra hälften
Sista punkten är väl inte säker men den likväl känns den jävligt trolig. Nu ska jag väl äta frukost så jag hinner med saker och ting.

1 kommentar:

Joven sa...

kom o tänka på att det var synd att vi inte kunde hitta på nåt senast du var i krokarna, du får ta å annonsera i UNT nästa gång så vi kanske kan hitta på nåt , vore trevligt :) tills vidare ha d bra min vän :) kram