Besokare

torsdag 4 juni 2009

torsdag

Okej. Halsen har blivit bättre och jämför man igår så är jag i princip snorfri. Imorgon jobbar jag. Sen vill jag aldrig mer vara i närheten av sill.

Så idag har jag sovit, druckit te, ätit citron och pannkakor till middag och pasta med jävla massa vitlök till lunch. Jag har kollat på tv, försökt få tag på min pojkvän, hoppats att han inte gör som han gjorde på Arvika 07 (träffade random tjej a.k.a mig som han hade för kul med) och så har jag letat efter katten som gömde sig i bokhyllan. Kul dag? Nej. Jag gillar inte att vara ensam. Eller jag gillar att vara ensam men jag vill inte vara helt ensam. Någon annan får gärna vara med mig så kan jag gå in i ett annat rum och vara ensam där. Så vill jag ha det. Nu ska jag sova istället för att diska.
Godnatt

Inga kommentarer: