Besokare

fredag 12 februari 2010

100212

Alltså veckan har gått så sjukt fort att jag inte vet vad. Läskigt är det.

Vi klarade oss bra utan Jensen i alla fall, barnen var lite uppochner med humöret men överlag så tror jag att dagarna gick fort för dom med. Axel är inne i någon "pappa-period" just nu så allt han gör är till Jensen och idag på morgonen var det typ "Matilda, do you know what the best thing is?" jag- "Flashing shoes?" (Han har såna skor som flashar när man går) Axel- "No, that daddy is back!". Så är situationen nu alltså. Ska försöka få honom att göra ett valentines-kort till Helena idag i alla fall. Vore ju säkert uppskattat.

Idag är det dessutom en stor dag! Lola har playdate med en flicka från nursery som typ är grannar med oss så jag och Axel ska vara ensamma. Så då kan vi spela tvspel och han får pizza till middag. Special day! Men det blir mysigt att bara ha en av dom för ovanlighetens skull, då kan man fokusera lite mer. Ibland känns det så svårt att dela uppmärksamheten emellan dom. (Imellan?) ((är mellan ett ord?)

Hur som, jag lever och har hälsan. Lite snorig men just nu verkar det bli bättre. Knock on wood

2 kommentarer:

Jossan sa...

Emellan är nog ett ord..."Fågel, Fisk eller Mitt emellan" ...fast när jag tänker efter så låter det också fel. Skitsamma. Ha det bra, jag tänker på dig!

Kickelina sa...

Mellan är ett ord kommer du inte ihåg c/o Segemyr....
Tack för trevlig pratstund idag förresten. Kram