Besokare

måndag 8 februari 2010

Monday

Jag fryser fryser fryser! Imorgon är det snack om att det ska bli snö. Jag vill inte!

6 veckor här idag. Jag trodde aldrig att jag skulle må så här bra som jag gör här. Skönt att livet har någon riktig mening igen.

Helgen var bra. Vi förfestade i Idas lägenhet i lördags, utan Ida. Sen ut och dansa och sen helt plötsligt var jag på väg hem. Intressant. Haha. Men jag hade kul i alla fall.

Igår var vi till Gorey Castle och jag är jävligt sur på mig själv för att jag glömde kameran. Men vi pratade om att åka dit och fika någon solig dag så man får väl hoppas på att det blir snart. Såg Frankrikes kust jättebra. Haha för det Karin!

Dagens planer är väl att hämta barnen om en stund och sen få dom att leka lugnt medans jag lagar mat. Sen är det ju nästan slut för idag. Tror jag kommer få jobba lite övertid tisdag, onsdag och torsdag eftersom Jensen ska till London för jobbet men det är inga problem för mig. Helena och jag klarar nog av att hålla ställningarna Mest Helena kanske. Jaja

Ut i kylan nu

3 kommentarer:

Pappa sa...

Jaja.., själv har jag skottat av taket upp till skorsten (ca 30-40 cm tjockt snötäcke) för att sotaren ska komma, och jag såg ända bort till silosen :-)Ha det så bra och hälsa alla jag känner/pappa

Mamma sa...

Varma sockor på fötterna o varm tröja så kanske du slipper frysa.

Kram mamma

karin sa...

Elakt matilda, riktigt elakt.