Besokare

onsdag 17 februari 2010

Half Term

Barnen har lov just nu så det är fullt upp. I måndags softade vi runt här hemma. Kollade på en film och jag somnade. Härligt.
Igår var vi hem till Hanna och "hennes" barn. Bakade semmelbullar men vi hann inte smaka semlorna på plats där utan stressade till bussen. Som vi missade. Såklart.
Så vi åkte med den bussen som gör att man får gå en rätt lång bit hem. Men barnen knatade på så jag blev imponerad. Hemma var det stress, sprang ut med Bailey, sprang in, lagade mat, såg till att barnen åt snabbt, få på barnen karate-dräkter och iväg till bussen. Glömde till och med mina gymkläder vilket var illa.

Idag har vi träffat deras gamla Au Pair och varit på Fort Regent. Finns en slags lek-klätterborg sak där. Typ som den dom hade på Mc Donalds i västerås men ännu coolare. Barnen hade kul och jag hade trevligt sällskap. Bra dag alltså. Bestämde att jag och några av tjejerna ska iväg och se Chippendales imorgon. Haha

Nu ska jag mot bion!

SO LONG!

1 kommentar:

karin sa...

Finns det Chippensdales på Jersey?!