Besokare

tisdag 23 februari 2010

Tisdag

WHOPPA! I'm back

Jösses vilken lång vecka förra veckan var. Arbetade 6 av 7 dagar och är fortfarande trött typ. Men vi hade kul och heldagar med barnen funkade faktiskt bra. Så dom två av tre veckor jag ska jobba på påsklovet får man se till att ha planerade dagar och vi lär få kul tillsammans. Tror jag

Så jag uppdaterade på onsdagen, då hade vi bakat semlor och varit på fort regent. På kvällen såg jag Valentines Day på bio, kul film och jag skrattade mycket.
På torsdagen var vi på en piratutställning på ett museum, barnen hade jättekul och jag hade sällskap av Hanna som hade "sina" två barn med.
Under fredagen så softade vi runt hemma, jag tror barnen behövde det lika mycket som mig.

Lördagen fick jag sovmorgon, tack gode någon, och sen barnvaktade jag mellan 13 och 22. Några timmar mer än vad som var planerat men helt okej för mig ändå. Enda tråkiga var väl att jag inte kom ut något men det får man väl ta igen nu i helgen.

I söndags käkade jag middag ute med tjejerna, Kajsa fyllde år för ett par veckor sen så det var väl lite firande av henne också. Tror jag. Kul var det i vilket fall.

Igår var allt back to normal och barnen var i skolan. Jag städade mitt rum. Typ. Någorlunda. Behöver dammsuga

Idag har jag varit till banken och satt in pengar på mitt konto. Sen blev det lite oplanerad shopping för 35 pund. En klänning, kofta, träningslinne, en vanlig tshirt och en samlingsbox med 3 Kings Of Leon-cdskivor. Var inte direkt dyrt ändå.

Om 3 veckor och två dagar är Lisa här!!

X

2 kommentarer:

Kickelina sa...

Låter som en skaplig vecka i alla fall. Inga pengar hos mig ännu i alla fall. Vi hörs kram

Lisa sa...

JA snart är jag där!! :D