Besokare

lördag 6 februari 2010

lördag

Fan vad jag har shoppat nu. Typ. Flera kassar. Klänning, strumpbyxor, linne, solglasögon, nagelsax, shaving gel, öronproppar, osv.. Galet. Men nu bör jag klara mig ett tag.

Gårdagen var bra, vi var till lekparken efter skolan eftersom det var så fint väder. Barnen sprang runt och jag fotade en massa. Igår kväll var jag skittrött och halvsov samtidigt som jag kollade på gudfadern. Så jag förstår väl lite av filmen tror jag. Det var en massa pangande. Eller något sånt. Som sagt så halvsov jag.

Idag har jag då som sagt shoppat. Träffade Hanna på stan vid 11 så vi gick runt lite. Sen kom Teresa, Linn och Jennie strax efter 12 och då gick vi runt lite mer. Käkade pancakes på något ställe också. Trevlig dag alltså.

Ikväll ska vi ut. Förhoppningsvis kan jag få skjuts hem till Hanna så jag kan vara med och förfesta lite där annars så möter jag väl damerna på stan. Man får se.

Livet leker

1 kommentar:

Mamma sa...

Alltid kul med shopping, men en fråga vad är känning för något plagg???
Kram mamma