Besokare

onsdag 24 februari 2010

Reeeeeeeeegn

Det regnar, regnar och regnar. Bättre än snöhelvetet ni har hemma kanske men så jävla värdelöst när man har en kvarts promenad ner till skolan ensam och en halvtimmes promenad hem från skolan med barnen. Dagar som denna längtar jag till dess att jag har tillgång till bil lite mer än vanligt. Lite.

Inatt hade jag apjobbiga drömmar. Inget som jag tänker skriva om här eftersom det inte alltid är världens roligaste sak att höra om folks drömmar men ni som läser (typ mamma) måste ju ändå hålla med om att det är jobbigt när man lyckas sova 8 timmar men ändå inte känna sig utvilad bara för att drömmarna stör. Eller är det så att 8 timmars sömn är för lite? Ah, irriterande är det i vilket fall.

Regnregnregn. Och Kings of Leon. Jösses. Lyssnar på dom lika mycket som Mötley Crüe nuförtiden. Förövrigt har väl min Mötley Crüe-besatthet pågått i över ett år nu. Med det menar jag att om jag lyssnar på musik så blir det minst 40% Crüe och resten blandade artister/band. Jag vill gå på Sonisphere här i UK. Fan vilket grymt bandutbud.

Just det. Idag är det Jensens födelsedag. 37 år. Inte illa. Gav honom ett kort imorse. Svårt att veta vad man ska skriva bara. Nästa vecka fyller Helena 40. Henne tänkte jag ge en present faktiskt. 40 är större än 37. Pappa fyller år om två veckor. Farmor om 6 dagar. Kan folk sluta fylla år eller?

Förresten har jag insett att jag har köpt 3 gröna plagg sen jag kom hit. Grön skjorta, grön kofta och grön långärmad tajt tröja. Jösses.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Usch. Nej, det är inte alls kul att inte vara utvilad... :( Lider av det där jag med ganska ofta, men aldrig vänjer man sig heller. suck

Jag läser allt du skriver, även om det är om drömmar. Det är spännande att höra andras drömmar så slipper man känna sig ensam om att drömma konstiga och jobbiga drömmar.

KRAM PÅ DIG!

Karin sa...

Jag drömde att du sprang efter mig med en stor äcklig orm och skrek " Varför springer du Karin, Vill du inte klappa Nisse!?" Det var obehagligt =P