Besokare

söndag 31 maj 2009

Söndag

Sådär. Nu har jag sett Yrrol också. Typ 13 år efter alla andra. Den var rolig och skum. Nu är det Sällskapsresan som jag har kvar att se, sen är Henke nöjd.

Var en grymt kul och trevlig kväll igår förövrigt. Fler än väntat som kom över så det var tur att det var städat. Även om folk (Henke) envisades med att spilla ut saker på min nytorkade golv hela tiden. Det är inte värt att städa. Hah

Idag har det varit huvudvärk halva dagen och slappt andra halvan. Behövs det med.
Imorgon ska jag kanske släpa mig till gymmet. Ringa några samtal och bekräfta om jobb på fredag. Skicka iväg lite jobbansökningar. Låtsas att jag gör något vettigt med livet.

3 kommentarer:

Teresa sa...

Har ud inte sett Yrrol förut? :-D Haha, den är ju bara för rolig.

karin sa...

Det är typ den sjukaste filmen jag någonsin har sett, såg den hemma hos bettan och hon drömde mardrömmar om Robert Gustavsson som spelar den där äcklige farbrorn som typ är klädd som en scout.

Unknown sa...

hihi. jag gillar yrrol.

man kan ju göra på den här sorten, men det är ju inte rätt...