Besokare

måndag 11 februari 2013

11/2/2013

Nu har mitt immunförsvar börjat sättas på prov på jobbet, jag sover uselt om nätterna och hostar hela tiden. Mina arbetskollegor säger att det är normalt och att min immunförsvar kommer vara tiptop om ett par månader. Tills dess får jag hoppas på att inte fånga allt för hemska sjukdomar av dom där personerna som lutar sig över disken när dom pratar med mig. Fast dom flesta av dom är ganska trevliga och roliga, speciellt dom äldre. Dessutom lyckades jag sälja en barnvagn idag, utan att behöva ge ut rabatt! Success!
Annars har jag inte gjort mycket sen jag kom hem från jobbet, ätit massa frukt och blåbär så jag får i mig vitaminer och håller mig frisk. Om det nu är så det funkar. Annars får jag väl köpa medicin, jobbar trots allt på bästa stället för såna saker, haha.

Kollar på Gypsy Weddings nu, dom är ju speciella människor. Inte som romerna som finns i Sverige, när dom har på sig en massa kläder så har dom engelska/irländska zigenarna knappt på sig något alls. And it is all about diamonds. Diamonds everywhere! Haha, det roar mig. Det är dom små ögonblicken i vardagen..

Bruden är också lagom gammal, 16 år.. Tog bilden från Radiotimes.com

Inga kommentarer: