Besokare

söndag 3 februari 2013

3/2/2013

Tyst här i några dagar men jag är rätt säker på att mina tre läsare har överlevt.

Har faktiskt inte hänt så mycket heller, har knappt lyft ett finger den här helgen vilket är ganska illa. Har bara inte haft lust eller ork, så mycket tankar i huvudet just nu.

Biljetter är bokade för att åka till Sverige nu iallafall, lämnar Jersey den 3e Juni och landar i Sverige den 4e. Sen kommer jag ha 8 hela dagar där innan jag åker tillbaka hem den 12e. Ska bli trevligt att träffa alla, plus all mat jag ska passa på att äta där som jag inte kan få här. Falukorv, blodpudding, flottig pizza (den jag äter här är inte flottig), kräftstjärtar och mer som jag inte kommer på nu. Sen hoppas jag på att få träffa min lilla guddotter som kommer ha växt alldeles för mycket sen jag såg henne sist och krama sönder henne lite. Fast inte krama sönder på riktigt.

Nu ska jag sova snart, ska bara göra några "ska bara" saker först. Typ diska, torka håret och studera mitt ansikte.

Godnatt!

Gammal orelevant bild

Inga kommentarer: