Besokare

torsdag 7 februari 2013

7/2/2013

Idag gick jobbet riktigt bra, dom litade på mig tillräckligt mycket för att låta mig vara ensam i babyshoppen en halvtimme.. visserligen kom det inga kunder och jag spenderade tiden med att läsa Cosmopolitan men ändå! Fick lite mer kläder också vilket är bra eftersom det jag har använt den senaste veckan behöver tvättas. Så nu har jag också byxor i storlek 10, även om dom i storlek 8 har börjat sitta okej nu när dom blivit mer använda. Fast jag måste ju fortfarande tänka på vad jag har under så en storlek större kanske inte gör så mycket skada.

Annars har jag varit galet trött hela dagen, somnade nästan när jag var hos frisören. Det är något otroligt sövande med när hon fönar mitt hår, en dag kommer jag med största sannolikhet somna till ordentligt. Hursom, håret är fräscht nu, idag var första gången hon inte behövde klippa upp en massa i nacken vilket vi båda var lite förvånade över. Det börjar bli lite bättre!

Så det är väl det jag har att säga just nu..

Nyklippt ba!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Fin du är i håret och näsan och dess omgivning ser också okej ut. Känns väl bra att dom litar så pass på dig. Kram

Lisa sa...

Snygging, skype imorgon kväll? :)