Besokare

söndag 10 februari 2013

Blahablaha

Jag är lite dålig på att skriva här just nu, det händer inte så mycket i mitt liv känns det som och jag är äckligt trött hela tiden med.

I fredags var jag ensam i baby-shoppen i två timmar, kom in lite folk under den tiden men ingen köpte något. Dom borde verkligen satsa på att göra lite mer reklam för stället, vi säljer vagnar och allt möjligt och det är den enda affären i det området som säljer sånt. Det är segt att vara där inne en längre stund när det inte kommer kunder, imorgon tar jag med en bok till jobbet om jag ska vara därinne.

Igår var en sån där dag då inte mycket blev gjort och idag verkar vara detsamma. Harry Potter och Hemligheternas Kammare på tv just nu som jag kollar på, var evigheter sen jag såg filmerna så det är ganska trevligt att se på.
Så är det

Inga kommentarer: