Besokare

måndag 18 februari 2013

18/2/2013

Jag har tråkigt och surfar runt och kollar på saker som är dyra att göra, det gör mig deprimerad. Och andra sidan är allting dyrt för tillfället, blääää

Slut på klagandet, ska försöka skriva något roligt istället.. Det lär visserligen inte hända men jag kan låta bli att klaga ändå, iallafall försöka..

Helgen var skapligt bra, kollade på fem olika filmer allt som allt så jag ska inte klaga på att jag trots allt inte såg på Snatch igår. Såg den braiga scenen med Brad Pitt på campingen iallafall och hans första boxingscen, viktiga saker. I övrigt såg jag två Harry Potter filmer, Madagaskar 2, Ace Ventura och någon femte som jag inte kommer på namnet på. Spännande information va? Jag känner mig viktig som delger detta, folk kan ju vara intresserade av vad jag gör och då finns informationen här. Fantastiskt

Annars luktar min lägenhet bränd plast just nu, jag funderar lite över huruvida jag behöver oroa mig för att bli förgiftad på något sätt i min sömn inatt. Händer det så händer det, stackars sate som behöver städa upp efter mig dock.

Godnatt

Ja tack



Inga kommentarer: