Besokare

onsdag 13 februari 2013

13/2/2013

Jag hann med allt jag skulle imorse OCH jag hann med bussen. Inte illa, jag är imponerad över mig själv. Imorgon ska jag försöka stressa lite mindre men iochmed att jag just skrev sådär så kommer motsatsen hända.

Skapligt bra dag ändå, hade en del underliga kunder på jobbet och lyckades sälja en sak i babyshoppen! (Fast att det var efter den hade stängt är inget vi behöver prata om). Och angående sjukdom så är jag mer snorig än hostig nu. Framsteg?

Efter jobbet åkte jag till Social Security och berättade att jag fått jobb, tror att hon jag pratade med blev lite chockad nästan. Antar att dom flesta som går dit nuförtiden gör det för att berätta att dom inte har jobb och behöver bidrag, även om jag aldrig har fått några bidrag.
När det var gjort så gick jag till doktorn, berättade om mina diverse olika problem och fick olika lösningar. Enda som doktorn inte hade någon lösning på var det faktumet att jag får så sjukt ont i axeln varje gång jag har mens, hon försökte tillochmed googla det utan att få någon lösning. Känns bra att jag ger henne lite extra jobb, hon passade på att ta lite extra betalt av mig eftersom hon måste skriva ett brev och fråga en annan läkare.. Bra där.

Lugn kväll annars, försöker äta nyttigt och lyckas nästan. Godnatt 

Inga kommentarer: