Besokare

torsdag 14 februari 2013

14/2/2013

Jag försov mig imorse. Vaknade klockan nio och hade mindre än en halvtimme på mig att komma iväg till bussen. Man kan ju tycka att det inte borde varit något problem eftersom jag hade lite tid på mig igår morse med men skillnaden då var ju att jag var vaken och hade ätit frukost, imorse var jag bara äckligt trött. Lyckades dock komma med bussen, fast utan att ha ätit frukost vilket var ganska jobbigt. Dessutom hade jag huvudvärk när jag vaknade och jag hade det när jag gick och la mig igår. Lite FML känsla..

Utvärdering på jobbet idag, han tycker att jag gör bra ifrån mig och att jag har blivit bättre med kunderna, lite positiva nyheter alltså.

Sen jag kom hem har jag tvättat, tvättat och tvättat lite mer, innan jag lägger mig ska jag se till att stryka uniformen för jobbet och kanske lite mer om jag orkar.

Trevlig alla hjärtans dag...

Inga kommentarer: