Besokare

tisdag 19 februari 2013

19/2/2013

Idag använde jag mina gymskor för första gången på typ 3 och ett halvt år. Antingen brukade jag köpa skor som var en smula för stora förr i tiden eller så har mina fötter krympt. Kan fötter krympa? Hursomhaver, jag var ut och joggade/powerwalkade/dog av utmattning i 45 minuter eller något sånt. Nu ska jag fan i mig börja motionera mer! Dessutom är jag ganska säker på att jag såg min lokala celebritycrush Mark McQuillan jogga förbi också så det gör det ännu mer värt att göra det till en regelbunden grej. Hehe..
Inte den bästa bilden men skitsamma. Tog den från http://tvnewsroom.co.uk/

Imorgon ska tydligen "the big boss" komma förbi jobbet så jag får se till att anstränga mig lite med utseendet på morgonen, vilket betyder att jag borde gå och lägga mig nu. Ska göra det snart... Måste föna håret först så att det inte ser helt stört ut imorgon.. Det faktumet att jag ens bryr mig om mitt hår.. vad har hänt?

Så att det var väl det mest intressanta som hänt mig idag! Har bokat nu så att jag ska få se resultatet av fotograferingen jag hade med mina syskon när dom var här. Jag är ganska säker på att fotografen skrattade när han kom på vem jag var, undrar om det har med bilderna att göra. Jag borde kanske bli lite full innan jag går och kollar på dom. Vi får se!

Godnatt!
Niceeee
 

1 kommentar:

Mamma sa...

Okej lycka till idag med att möta the Big Boss :-) Vrf skulle fotografen känna igen dig??? Kram