Besokare

tisdag 12 februari 2013

12/2/2013

Ahh! Jag har ju helt missat veckans viktigaste nyhet! Jag har fått min egna namnbricka på jobbet! Nu måste jag ta en bild på mig själv i min jobb-uniform så alla får se. Inte för att någon egentligen faktiskt bryr sig.. 
 Två timmar i babyshopen idag. Inte en endaste kund. Inte ens någon som kom in för att kolla på saker. Skoj

I övrigt är det pancake day här i UK idag. Jag har inte ätit någon pannkaka, inte semla heller för den delen. Ganska deprimerande, finns det semlor till försäljning i Juni? Jag åt istället paj och linssallad till middag som jag köpte med mig från det franska cafét. Vet att det var lite onödig lyx men jag glömde att ta ut någon mat för att tina imorse så det fick bli "lyxmat". Kollar för fullt efter något annat jobb också, behöver ett snarast.

Nu ska jag sova, senaste morgnarna har jag snoozat i över en timme, imorgon vill jag försöka få lite saker gjort på morgonen innan jobbet. Night!

Inga kommentarer: