Besokare

onsdag 27 maj 2009

Idioti

Jag tänkte bara hylla min egen idioti lite grann här. Har äntligen bestämt mig för att boka Crüefest. Börjar med att boka hostelrum eftersom allt nästan är upptaget natten i fråga. Sen ska jag boka flyget. Bokar glatt, skriver i allt nödvändigt och när jag klickar på "betala och boka" inser jag att jag bokat flygresa från Köpenhamn samma dag som Crüefest är. Fan-tastiskt vilken idiot jag är!

Nu är det ju tur att SAS är så bra som dom är och har att man kan avboka gratis inom 24 timmar efter att bokningen är gjord. Så efter att ha skrikit på mig själv en stund har jag avbokat och bokat om resan till dagen efter Crüefest. Pengarna för den första resan bör jag få inom 3-5 arbetsdagar. Så nu har jag boende och flyg bokat men inte själva Crüe-biljetten eftersom jag inte har råd. Åh vad jag älskar mig själv.

Inga kommentarer: