Besokare

tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Nu flyter livet. Har fått demo-jobb inbokat på torsdag eftersom någon annan var sjuk. Ska vara i Karlshamn igen men på Coop den här gången och så ska jag dela ut pizza. Vilket kul jobb man har. Det ger pengar iallafall. Var tvungen att avboka tiden jag hade hos optikern då men det är jag väl bara glad för. Sparar in pengar på att inte gå dit plus att jag får pengar för att jag jobbar. Bra liv.

Annars var vi och tittade på lägenhet idag. Mindre än den vi har nu, men det var också billigare hyra. Plus att vitvarorna i köker verkade skapligt nya och det fanns en kyl och en annan frys. Vilket jag gillar eftersom det är så jävla drygt med den där halvtaskiga kyl/frysen som vi har nu. Verkar vara omöjligt att få in en bra temperatur där. Intressant? Kanske inte. Antagligen inte. Tråkigt för er som läser att slösa bort tid här. Haha

Livet känns bättre nu än vad det gjorde i lördags iallafall. Bra det.

För att inte bryta den senaste trenden jag har här.
Jagvilljagvilljagvill gå på Crüefest!

1 kommentar:

Unknown sa...

ord: hyresvärd! Man ringer och säger åt dem att byta kyl. funkade här i alla fall. det var då jag hittade en räkning från 84 eller nått.. haha. Var lägenheten fin annars? jobbigt att flytta.... :/ Men kanske skönt när man tänker på grannarna. eller har det blivit bättre? Kram kram kram