Besokare

tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Fick ingenting tvättat idag. Någon hade stängt av mitt radioalarm så jag försov mig och vaknade en halvtimme innan jag skulle vara på ungdomsmottagningen. Lagom kul att stressa.
På ungdomsmottagningen blev det bestämt att jag ska börja med p-plåster. Får se hur det funkar. Förhoppningsvis bra eftersom det är äckligt dyrt.

Annars händer inget kul i livet. Har en smula hemlängtan om man nu kan kalla det så. Jag saknar familjen och somliga människor men inte Fjärdhundra. Klassas det som hemlängtan då? Jag vet inte. Ska nog sova nu. Hoppas på en roligare dag imorgon

Adios amigos

1 kommentar:

Unknown sa...

Förlåt, det måste ha varit jag som stängde av larmet....

ja, det räknas som hemlängtan :)

Är eran kissekatt konstig? Johans är helt galna. De jagar eller myser med varandra hela tiden. hihi. Och de är inte vana med glasbord, så det är kul när de står under och försöker ta nått som ligger på bordet. hihi. Annars så är det inte så kul att någon har ätit upp en halv blomma. och nästan haft ner en svindyr ljusstake. Men den och blommorna står i sovrummet nu. där får de inte vara, det funkade inte att ha öppet dit på natten. Nu blev det mycket om kissarna, men de är söta. Hihi

Kram kram