Besokare

onsdag 27 maj 2009

Onsdag

Gah. Satt precis och kollade hur långt det var mellan tågstationen i Karlshamn och Coop så jag har koll imorgon när jag ska dit och jobba. Tydligen är det runt 2 km vilket kanske inte är så farligt men lite jobbigt när jag kommer ha skapligt bråttom imorgon kväll för att hinna med tåget hem. Fan

Annars har det varit en bra dag. Dansat runt lite, diskat lite, flummat lite. Längtat till den 10 Juni.

Nästa vecka ska jag på någon grej på arbetsförmedlingen också. Blir intressant. Måste leta fram mina betyg tills dess. 8 Juni ska jag förresten till arbetsförmedlingen på möte. Får se hur stor chans det är att jag kommer fortsätta vara skriven där efter mötet. Men jag ger dom en chans iallafall.

Henke är på jobbet fortfarande. Jag känner mig ensam. Katten är tråkigt sällskap.

Förövrigt har jag världens bästa familj.

1 kommentar:

Unknown sa...

sv: Jag ska vara i enköping den 5 och 6 juni då vi firar studenter (kusin och rönning. Sen ska jag till enköping den 11 (kanske innan) för kunskapskolan har skolavslutning och den 12 har lillkyrka och fjärdhundra skolavslutning.

den 12 åker jag på SPA med mor min. :)

Om du skulle komma till fjärdhundra där runt så kan vi ju passa in så vi kan träffas. :)

SAKNAR DIG OCKSÅ!!! Kraaaaaaaaaaaaam