Besokare

måndag 25 maj 2009

Måndag

Lugn dag igår. Släpade oss till gymmet och jag har fyllt i papprena för att skaffa gymkort. Äntligen. Beach 2015 eller något sånt. Annars gjorde vi nog inget särskilt igår. Lagade mat hemma för första gången under hela förra veckan. Var dags.

Idag har jag pluggat teori och haft huvudvärk. Glömt att ringa samtalen som skulle ringas så det måste jag göra imorgon. Haft sista teorilektionen också. Så nu får jag vänta till Juli på dom två som jag missat.

Har suttit och kollat på vad det skulle kosta mig att gå på Crüefest. Lite för mycket men tar jag från fonderna kan det funka. Finns ett flyg från Köpenhamn som går dagen efter också till Arlanda. Då får jag några dagar hemma hos mamma och pappa. Förhoppningsvis lugnar mitt psyke ner sig lite då också. Hoppas kan man.
Om någon vill skänka bidrag till denna resa är mitt bankkontonummer någonting. Jag minns inte. Haha

Nu ska jag se klart The Village och sen sova. Eller något

Inga kommentarer: