Besokare

tisdag 5 maj 2009

Tisdag

Idag har det regnat till och från hela dagen. Känns lite bra. Hade det varit fint väder hade jag känt mig tvungen att gå ut men nu var det inte det så jag slapp gå ut. Har inte varit på humör för att vara runt människor idag. Vet inte om jag lider av någon slags efterpms men den borde tagit slut i helgen. Tycker jag.

Annars är livet som vanligt. Inga jobberbjudanden och jag har inte blivit miljonär heller. Lägenheten har inte blivit superstädad, men det ser bättre ut än vad det gjorde igår. Små framsteg på någon front alltså.

Imorgon skulle jag egentligen tagit TBE-sprutan men jag har inte råd. Den kostar nästan 500 och jag är 11 kr rik just nu. Inte allt för kul.

Roxette ska förresten återförenas igen läste jag någonstans. Det är lite kul. Dom har jag sett live. Utan att jag egentligen hade någon koll på vilka dom var då. Bra Matilda.

Godnatt Matilda

Inga kommentarer: