Besokare

måndag 4 maj 2009

Måndag, helgen..

Ah jag är trött och äckligt mätt. Blev en alldeles för sen middag idag. Men det är väl sånt som händer.

Helgen har varit skön. Vi var på bio i fredags och såg på senaste Clint Eastwood-filmen. Jag kommer inte ihåg vad den heter men den var grymt bra. Blev lite läskigt i slutet bara då två av tjejerna i salongen satt och storsnyftade. Jag gjorde det inte. Skön biosalong också, fanns dubbelsäten liksom. Bra benutrymme. Sånt gillar jag. Gran Torino heter filmen! Så var det. Värd att se. Eastwood är ju lite cool också.

I lördags var vi på gymmet och prövade på. Kändes bra även om jag hade djävulsk träningsvärk igår. Så nu i veckan ska vi skaffa oss gymkort på riktigt. Äntligen.
Sen i lördags kväll var vi på inflyttningsfest i Ronneby också. Kul att träffa lite människor. Dom var trevliga.

Igår så firade vi Henkes syster som fyllt 13. Grillade i wämöparken. Träffade också Henkes storasyster som är gravid. Och Henkes brors flickvän är också gravid så det var lite kul att höra när dom snackade graviditetsgrejer. Jag tror jag väntar något år till med det där med barn.

Idag var första teorilektionen för körkortet. Lagom seg lektion då vi bara snackade om vad vi ska göra för att få körkort och vad det är för olika fordonstyper. Hade inte alls behövt stressläsa boken så som jag gjorde innan. Men imorgon går jag nog dit till körskolan för att börja med lite tester och så. Så har jag väl förhoppningsvis körkort till hösten.

Nu - Simpsons

Inga kommentarer: