Besokare

torsdag 31 januari 2013

31/1/2013

Jag mår illa. Jag är inte sjuk, åt bara för mycket till middag. Känner att det är okej, vågen på jobbet påstår att jag väger 7 kilo mindre än vad jag trodde. Fast jag känner mig också ganska säker på att den ljuger men för tillfället kan jag låtsas att den har rätt.

Jobbet gick bra idag, stod en del i kassan och fick även börja lämna in recept. Fast det heter väl inte recept på svenska.. Skit samma. Jag fick göra lite nya grejer och imorgon ska vi utvärdera veckan.

Så är det.

3 kommentarer:

Mamma sa...

Jobbigt o må illa av för mkt mat :-) Skönt att det går bra på jobbet. Kram

Lisa sa...

älskar när man väger mindre än man tror. kanske borde ställa om vågen här hemma :)

Lisa sa...

älskar när man väger mindre än man tror. kanske borde ställa om vågen här hemma :)