Besokare

onsdag 10 april 2013

10/4/2013

Lång dag men den börjar äntligen ta slut nu. Inte för att den direkt varit hemsk på något sätt men väldigt lång och uttröttande.. Om det nu är ett ord vilket det inte känns som.

Bakade imorse, hade möte och sen mötte jag Felicia med barnen i regnet. Var skitväder vilket kändes ganska dåligt eftersom jag tänkt att vi skulle gå till lekparken en stund. Istället blev det att vi gick hem till mig, käkade yoghurt och kollade på Lejonkungen 2 innan jag började med deras middag medans dom ritade. Kändes ju som på den gamla goda tiden nästan, enda undantaget var väl att jag uppskattar deras sällskap mer nu. Lola erbjöd sig också att gå och skälla ut grannen under för att han spelar sin musik så jävla högt, känns bra att veta att man har det erbjudandet om det krisar någon gång.
Nu under kvällen har jag bara kollat massa avsnitt av Modern Family, jag älskar netflix. Fast jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag har slut på kreditkort att ge mig själv gratismånader med. Mamma?

Kanske dags att dra av sminket och sova nu. Najtnajt

1 kommentar:

Mamma sa...

ehh vad menar du med det?