Besokare

tisdag 16 april 2013

Operation

Operation städning/tvättning pågår just nu. Kollade på ett program på tv igår, "The Hoarder Next Door", och hade mardrömmar inatt om att det är så jag själv kommer sluta så nu är jag igång med städningen. Uppenbarligen inte exakt denna sekunden eftersom jag skriver här men det är bara för att jag har en kort paus emellan disk och hämta in kläder från tvättstugan. Sen blir det ett par timmars fortsatt städning innan jag äter middag och efter det får det vara nog för en dag. Jag har ju startat i vilket fall, sen får jag fan i mig se till att avsluta det. Gärna denna veckan. Har inte så mycket annat jag kan göra iochmed att jag är sorgligt pank, om någon har ett extrajobb åt mig här på Jersey får den personen gärna stiga fram snarast. Tack


Förskolefröken i sitt matrum eller något sånt. Ahh, fortsätt städa!

Inga kommentarer: