Besokare

måndag 8 april 2013

8/4/2013

Idag dog Margaret Thatcher. På nyheterna har dom bara pratat om henne så jag har ingen aning om det har hänt något annat i världen idag. Men inte mig emot, visserligen vet jag inte mycket om henne och hennes värderingar men hon verkar ha varit en skapligt stark kvinna.

Annat som har hänt idag.. mitt eksemproblem på ögonlocket har kommit tillbaka för tredje gången den här vintern, börjar tröttna på det. Bara att börja om med krämer och det där, måste komma ihåg att tvätta mina sminkborstar också.
Träffade också Linda efter jobbet, gick till banken och hjälpte henne med att överföra pengar till hennes svenska konto. Efter det äventyret gick vi och fikade litegrann, en sån sak jag egentligen verkligen borde sluta med. Snarast!

Imorgon är planen att jobba, städa städa städa och sen ta det lugnt på kvällen. På onsdag är jag ledig från jobbet så jag har erbjudit mig att ta hand om Axel och Lolq på eftermiddagen, blir mysigt. Ska försöka få tid att baka också så att jag kan smöra lite extra för dom, haha!

Jaja, det var väl det. Sova nu kanske

Inga kommentarer: