Besokare

torsdag 18 april 2013

ArtonFyraTjugoTretton

Kör på en ny variant av rubrik idag, "because I'm worth it". Eller något liknande. Kanske för att jag har tråkigt och inte har lust att gå och lägga mig..

Idag var en såndär dag då jag helst inte ville gå upp ur sängen, ännu mindre ville jag åka till jobbet. Men jag är vuxen nu och gjorde båda sakena fast än jag inte ville, förhoppningsvis ger det mig lite bra karma eller något. Två timmar i babyshopen idag, kände hur livsviljan sakta försvann därinne, dessutom såg jag en av mina gamla "danskompisar" från några av mina utekvällar på ön. Jag skyller på honom att jag förlorade min blackberry.. ah fan, nu saknar jag den. Min mobil nu är värdelös, mer än värdelös, den är usel! Jag vet inte hur länge till den kommer att leva men jag börjar få känslan av att jag kan bli en sån där nyhet, jag dog när mobilen exploderade i sängen eller medans den laddade eller något sånt. Den är inte riktigt rätt i vilket fall, så mycket vet jag. Någon som hängde med i det där dravlet?

I övrigt går inte projekt städning så jättebra just nu, ska fortsätta imorgon. Ska även försöka dra iväg mig för att simma på morgonen, speciellt nu när jag skrivit det här! Maaaah

Goodnatttt

1 kommentar:

Mamma sa...

Lycka till med simmningen och städningen, kramar.