Besokare

torsdag 25 april 2013

25/4/2013

Rostade pumpakärnor i soja är gott, så länge man inte äter dom direkt från stekpannan. Då bränner man sig. Det är dagens tips.

Jag är pinsamt trött efter en dag som inte varit så värst produktiv efter jobbet. På jobbet var jag väl däremot ganska produktiv, städade och lekte askungen, tog blodtryck och checkade av varor. Ganska kul dag där faktiskt, inte för att det var så mycket skillnad från andra dagar kanske men jag hade inte en enda grinig kund och det gör ganska mycket. På söndag är det tre månader sen jag började och jag tror även att det innebär att min prövotid är slut. Känns häftigt, vuxet på något sätt. Jag hoppas verkligen att min pengasituation löser sig på så sätt att jag ändå kan jobba kvar där, jag lär mig så mycket och trivs så bra. Och ja, jag vet att jag tjatar om hur bra jag trivs men det är nog delvis för att jag hör så många andra klaga på att dom inte trivs på sin arbetsplats. Jag har haft tur.

Annars har jag som sagt inte gjort mycket efter jobbet idag, sprang in till banken lite snabbt och satte in pengar så att jag förhoppningsvis har så att det täcker hyran imorgon, sen gick jag hem och bytte om för att sen gå till parken och sola/plugga lite. Blev inte så länge i parken dock, var ganska kalla vindar och jag tror att killen som satt på en bänk en liten bit bort är en kille som jag försöker undvika. Kryptiskt, haha.

Imorgon ska jag försöka simma igen innan jobbet, är stolt över att jag faktiskt klarade 40 längder förra veckan för det räknade jag inte med. Måste bestämma mig under dom kommande par veckorna om jag ska behålla medlemskapet, det kostar pengar jag egentligen inte har. Vi får se

Te, nyheter, sängen. Nightnight

 

Inga kommentarer: