Besokare

tisdag 30 april 2013

Igår

Blev inget skrivet igår men det var en bra dag. Jobbade först och efter det kom Amanda och hämtade mig så åkte vi ut till second hand butiken i St Ouens. Dom hade massa grejer, vissa fina kläder men framför allt möbler och glas och såna grejer. När jag hittar en rik man eller vinner miljonlotteriet ska jag handla fina second hand möbler. En dag..
Efter St Ouens introducerade jag Amanda för Pizza Express, min kärlek. Vi åkte till den i St Brelade och eftersom vi var som pensionärer och åt middag innan klockan 4 (!) på eftermiddagen så fick vi ett riktigt fint bord med utsikt över hela stranden och havet. Nu vill jag ha sommar. Hade ingen kamera igår, det var surt eftersom allt var så fint. Jag känner mig som en hippie typ. Vandra runt i Lala-land.



Dags att jobba

Inga kommentarer: