Besokare

söndag 28 april 2013

28/4/2013

Lite radiotystnad igen i ett par dagar, har ju nästan haft ett liv skulle jag vilja påstå. Jobb som vanligt i fredags och sen en lugn hemmakväll, igår var jag ute mest hela dagen faktiskt, strosade runt på stan och kollade på kläder jag inte har råd med när jag mötte Felicia och Stina som skulle på lunch med en massa andra Svenskor så jag var oartig och hängde efter dom. Haha. Nej men det var en bra dag, trevligt att inte vara ensam hemma hela tiden heller. Efter det så handlade jag massa mat som jag dessvärre var tvungen att ha råd med och sen åkte jag hem och kollade på tv hela kvällen. Trevligt.

Idag har varit en sån där totalt ovärd dag, plockat lite, strukit lite, tagit en promenad i det fina vädret och har haft ett fasligt kort skypesamtal med moderskeppet. Kanske en värd dag ändå..

Så det var bara en kort uppdatering om vad som hänt, inget intressant.


Inga kommentarer: