Besokare

måndag 10 december 2012

10/12/2012

Blev inte så jättemycket städat idag.. men jag är inte så förvånad, som jag skrev så behöver jag några dagar på mig. Lyckades iallafall med att sätta i batterier i min ljusslinga och ta fram nya sänggkläder. Heter det så? Sen sorterade jag lite vanliga kläder också. Ska försöka hinna lite mer imorgon innan jobbet men det beror väl på vilken tid jag kommer upp.

Annars händer inte mycket, handlade en julklapp idag men jag har inte bestämt vem som ska få den. Åt chili con carne till middag så att jag blev av med resterna från igår. Har inte kollat på ett enda Misfits avsnitt, lite variation från dom senaste dagarna men jag kanske lyckas klämma in ett avsnitt innan jag lägger mig även om det inte känns troligt eftersom jag är så trött.

Och satan vad ointressant inlägg detta är, jag vet. Men jag vet inte vad jag ska skriva om annars heller så det blir vad det blir.

Inga kommentarer: