Besokare

torsdag 13 december 2012

13/12/2012

Så var det dagen också. Jobbade 3-9 så jag gick upp ordentligt klockan 1.. Som man borde. Visserligen var jag uppe redan vid 11 och duschade men sen var det så jävla kallt i mitt rum att enda drägliga platsen att vara på var under täcket.

Jobbet gick bra, det flyter på i kassan och jag blir chockad över summorna som folk betalar för kläder ibland. Visserligen är det ju flera plagg dom köper då men ändå. Jag trivs bra med kollegorna i vilket fall och jag hoppas jag får fortsätta där på herravdelningen. Visserligen tror jag att jag kommer jobba på barnavdelningen på julafton men utöver det hoppas jag att jag får stanna där jag är. Dessutom sa en av mina kollegor att han tror att jag säkert kommer få stanna kvar efter jul, jag hoppas verkligen att han har rätt. Det är en kul arbetsplats även om man blir så otroligt trött ibland och då egentligen inte vill le och vara trevlig mot alla. Man får ta det onda med det goda typ.

Imorgon är jag ledig i vilket fall så jag ska fortsätta med städprojektet plus försöka få ihop lite julklappslistor. Men jag får se vad det blir, tänker inte sätta larm utan förhoppningsvis vaknar jag utsövd i skaplig tid ändå.. (HAHAHA!)

Night

Inga kommentarer: