Besokare

tisdag 4 december 2012

4/12/2012

Idag kom jag iväg för att simma! Tog mig en stund imorse för att bestämma mig och jag låg verkligen och förhandlade med mig själv om fördelarna med att göra det efter jobbet innan jag slog slag (?) i saken och gick upp. Halv 8 var jag i simhallen och då var där ganska många andra, därför det är värt att försöka se till att vara där vid 7tiden redan. Menmen..
Var hemma igen vid 9, då duschade jag och skrev klart adresser för att sen gå och posta skiten trevligheterna. Måste ju vara en del vuxenpoäng att skriva julkort faktiskt..
Efter det gick jag och köpte soppa, det var för välgörenhet (för hemlösa människor), så jag köpte lobster and sweet potato soup. Riktigt god, det är bra grej dom gör. Tror det är runt 30 olika restauranger på ön som är med, alla gör varsin soppa och sen så donerar man minst 2,50 pund till vägörenhetsgrejen för att få en mugg med soppa och bröd. Bra beskrivning  

Jobbet gick bra, var ganska segt. Nu vill jag bara gå vidare med träningen! Hursom, när jag slutade mitt skift insåg jag att jag jobbar imorgon och inte på torsdag som jag gått och trott i flera dagar. Jävla tur att jag insåg det nu så att jag inte hade gjort bort mig imorgon genom att inte dyka upp.

Okej.. det här är verkligen ett blaha-dethärharjaggjortidag-inlägg. Förlåt för det. Nu ska jag diska...........

Inga kommentarer: