Besokare

torsdag 13 december 2012

Om gårdagen

Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt. Jag var slutkörd igår och orkade inte blogga trots att det var en väldigt viktig dag...

12/12/2012

Massa likadana siffror..men inte bara det! Igår var det 18 år sedan jag fick prata i telefon på dagis! Ett av mina favoritminnen från dagistiden, med alla barnen som kollade upp på mig med beundran i blick. Kan ha varit så att jag fick skriva några autografer också men jag är inte helt säker på vad mitt minne har modifierat i detta fallet. Hursomhaver, min älskade, irriterande, jobbigt mycket längre än mig, med jobbigt mycket tjockare hår än mig, fina lillasyster blev myndig. Något jag har ganska svårt att ta på allvar, vad fan hände med åren egentligen? Jag vet att jag har åldrats, men hur kan hon ha gjort det? Det är alldeles galet men otroligt kul, om en vecka är hon och resten av familjen här med mig och då ska jag supa henne full! KÄRLEK!

Tillsammans är vi...speciella

Och det kan bli lite våldsamt 
 


Men jag skulle aldrig byta ut dig mot någon annan syster!
                                    

1 kommentar:

mamma sa...

Ni är mina fina tjejer, älskar er över allt annat <3 och älskar även er bror och pappa. Kram