Besokare

måndag 10 december 2012

Maha

Nej det blev inget skrivet igår. Jag var trött och lat på kvällen efter jobbet och innan jobbet kunde jag inte bli brydd. Kollade på Misfits istället, är på tredje säsongen nu och min älskade är inte med längre. Det gör mig lite deprimerad men jag gillar fortfarande serien så uppenbarligen kollade jag inte bara på den för Roberts skull.

Annars? Gjorde spaghetti med köttfärssås igår men såsen blev inget bra alls, det suger. Jag brukar vara grym på köttfärssås annars om jag får säga det själv. Nej jag har inte ett stort ego och tycker jag är bäst i världen men jag är inte heller en sån person som tänker trycka ner mig själv bara för att få komplimanger, det är inte min stil. Visst gör jag det ibland för att fiska komplimanger från någon kille jag gillar men inte ofta. Jag vet vad jag är bra på och jag vet vad jag inte är bra på, jag vet när jag ser bra ut och jag vet när jag inte ser bra ut. Så enkelt är det, take it or leave it.

Nu ska jag försöka städa, familjen kommer om ca 10 dagar och jag vet hur lång tid det tar för mig att städa ca 25 kvadratmeter..

Inga kommentarer: